چگونه نظرات منفی شبکه های اجتماعی را مدیریت کنیم ؟!

نظرات فیک

چگونه نظرات منفی شبکه های اجتماعی را مدیریت کنیم ؟!

این روز ها در شبکه های اجتماعی نظر گذاری و به اشتراگ گذاری نظرات بسیار همه گیر شده است .
ممکن است نظری که در باره سیستم شما گذاشته میشود یک نظر دروغین توسط رقبای شما و یا نظر های واقعی حال چه مثبت و یا منفی
از مشتریان شما باشد .
حال عکس العمل شما در این باره چه میتواند باشد ؟!
پاسخ و توجیه به این نظرات ؟
بررسی این نظرات و پیگیری از پرسنل ؟
تشخیص اینکه آِیا این نظر واقعی است و یا فیک ؟

شبکه های اجتماعی بهترین فرصت برای بررسی و رفع ایرادات سیستم شما میباشند .
متاسفانه در جامعه حال حاضر ما انتقاد توسط مشتریان بسیار به ندرت دیده میشود . مشتریانی که ناراضی از سیستم بیرون میشوند ، دلیل نارضایتی را
به شما بیان نمیکنند و فقط از مدار مشتریان شما خارج میشوند . به همین دلیل بازخورد های شبکه های اجتماعی باید برای شما بسیار مهم باشد .

از نظر های مثبت تقدیر کنید اما با نظر های منفی ای که شاید فیک باشند چه میتوان کرد ؟

جواب به این سوال هیچ است ! هیچ کاری نکنید ! تنها راه حل شما برای از بین بردن نگاه ها از نظرات منفی و حتی فیک ، بالا بردن کیفیت کار در نتیجه ایجاد
بازخورد های مثبت میباشد .
در طول یک ماه صد ها مشتری راضی از سیستم ها خارج میشوند ! به راحتی از آن ها درخواست به اشتراک گذاری نظرشان را در شبکه های اجتماعی داشته باشید !
میتوانید به راحتی مسابقات عکاسی داشته باشید و از مشتریان خود بخواهید در اشتراک گذاری عکسشان شمارا نیز معرفی کنند و نظرشان را ذکر کنند !

نظرشان را جویا شوید و بخواهید که از نظر را به اشتراک بگذارند !

با این کار ها نظرات منفی و حتی فیک رقبای شما در میان تعداد زیادی نظر مثبت دیده نخواهند شد !

لطفا از تولید نظرات مثبت فیک نیز خودداری کنید !

به اشتراک گذاری پست

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *