افزایش فروش تایم صبح

افزایش فروش تایم صبح

مشکل فروش تایم صبحانه در اکثر سیستم های کافی شاپی وجود داره .
در مرحله اول قبل از هر قدمی باید یه ثبات خوب توی سیستمنون ایجاد کنید .
چه جوری ؟
این مطلبو بخونید !

حالا نیم ساعت وقت بزارید تا یه جدول ساده درست کنیم .
اول از همه از خودتون سوال کنید که چه تایمی از ساعات کاری مجموعتون از همه خلوت تره !
به طور مثال صبحانه ؟ نهار ؟ میانوعده ؟ یا ……

بعد از اینکه به این سوال جواب دادید حالا میریم سراغ راه حل …

فرض میکنیم جواب ما صبحانه بوده …
برای افزایش فروش تایم صبحانه چه کاراییو انجام بدیم ؟

شناسایی مشتری های متقاضی

خب حالا منظورمون چی هست ؟!
باید بفهمید باید فکر کنید که توی مجیط اطراف شما چه مدل مشتری هایی هستند که صبحانه میخوان ؟!
منطقه اداریه ؟! پس صبحانه سریع و شروع از ساعت ۶ صبح برای سرویس !
منطقه دانشجوییه ؟! پس صبحانه هم سریع ، هم ارزون و شروع از ساعت ۷ صبح برای سرویس !
منطقه مسکونیه ؟! پس صبحانه شیک ، جذاب ، شایدم نیاز به دلیوری باشه ! شروعشم مهم نیست خیلی !
این سوالارو که جواب بدی متوجه میشی که چجوری باید یه منوی مناسب رو بنویسی !

تایم صبونتو بدون محدودیت بزار !

تو منوت نزن صبحانه تا ساعت ۱۲ !
شما که مواد اولیشو داری ! نیروتم که داری !
قطعا شلوغم نمیشی خیلی وگرنع دیگه مشکلی نداشتی !
پس تایم صبحانرو کم نکن ! چرا ؟
در طول روز مشتری هایی که میان با منوی صبحانت آشنا میشن بعدش کافتو واسه صبحانه جمعه هدف میگیرن و میان !

استفاده از باشگاه مشتریان !

یادتونه گفتیم باشگاه مشتریان لازمه ؟!
حالا اینجا میایید به اونهمه اعضای باشگاه مشتریانتون ، پیشنهاد استفاده از صبحانه به عنوان جاییزه با یه
تخفیف خوبو میدید !

این ۳ تا راه کار توی مدت کم به شما کمک میکنند که افزایش فروشتنونو لمس کنید !
موفق باشید !

راستی امروز ۱۴ بهمن روز کیک هویجه ! با قهوه خیلی میچسبه …

ثبت نام دوره آموزش باریستا مجموعه کافه میکر …

به اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *