رقابت فروش درونی

رقابت فروش درونی




رقابت فروش درونی

یک سوال بسیار ساده که میتوانیم به آن پاسخ دهیم …!
دوست دارید بیشتر فروش داشته باشید ؟!
قطعا جواب شما …بله … خواهد بود !

راه های زیادی را در این راستا به شما آموزش خواهیم داد .
امروز میخواهیم مهمترین راه ٬ اما در عین حال فراموش شدنی ترین راه را به شما آموزش بدهیم .

سالندار های شما چه میکنند ؟!

به سر میز مشتری میروند ؟ خیر !
این ساده ترین تعریف سالندار های شماست .
سالندار های سیستم شما یا حتی صندقدار های کانتر شما ٬ میتوانند یک پله فروش عالی برای شما باشند .

چگونه سالندار های هوشمند داشته باشم ؟!

به سالندار های خود ٬ بهترین راه های ارتباط با مشتری را آموزش دهید .
سلام ! چه روز زیبایی ! منوی ما خدمت شما ! تا یک نگاه بندازید میرسم خدمتتون ….
بازم سلام ! اومدم توی انتخاب کمکتون کنم !
بله برگر داریم ! چرا برگر مخصوص مارو تست نمیکنید ؟ تو روز های زوج تخفیف  هم داره ۱۰ درصد و ….

به این شکل میتوان یک حس اعتماد با مشتری ایجاد کرد ! میتوانید آیتم مد نظر خود را به مشتری معرفی کنید .

چگونه اهمیت فروش بیشترو به افراد تیمم نشون بدم ؟!

پاسخ این سوال ساده است ! افراد تیم خود را در نتیجه حاصله از تلاششان سهیم کنید !
در شیفت های روزانه و یا هفتگی رقابت ایجاد کنید !

هر هفته بر یک آیتم منو تمرکز کنید ! به طور مثال این هفته بر قهوه همراه با شیر و نوتلا تمرکز کنید .
یک مسابقه و رقابت ایجاد کنید .
به طور مثال ٬ افرادی که تعداد بیشتری در هفته سفارش آیتم مورد نظر را از مشتری بگیرند ٬‌در انتهای هفته
شامل یک هدیه یا افزایش حقوق میشوند …
با ایجاد این رقابت به افراد خود نشان میدهید که از تلاش آن ها برای عملشان قدر دانی میکنید !!

بعد از مدتی متوجه میشوید که این رقابت تبدیل به یک روتین درآمد زا برای شما شده است .

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *