اصل نیرو بینگو

نیرو بینگو

اصل نیرو بینگو

در خیلی از سیستم های کافه و رستوران ، در بازار امروز ، قطعا افت فروش را تجربه میکنیم .
برای جبران این افت فروش ، به دنبال راه های پرهزینه میرویم .
_ تعویض دکوراسیون
_ استخدام افراد حرفه ای با حقوق بالا
_ هزینه تبلیغات آنلاین
_ و…
تمام این موارد میتوانند برای سیستم شما پول ساز باشند .
_ اما یک نکته اولیه را فراموش میکنیم …
_ کار اولیه ما به عنوان کافه و یا رستوران فروش یک سرویس ، غذا و یا نوشیدنی به مشتری ها است .
برای اینکار باید افراد فروشنده را تربیت و یا استخدام کنیم .
نیروهایی که به طور مستقیم با مشتریان در ارتباط هستند را قوی کنید .
_ سالنکار
_ صندقدار
_ و …
_ قانون نیرو بینگو ، به معنی ایجاد یک رقابت برای رد شدن از یک مرز فروش معین برای افراد فروش سیستم شماست .
قطعا ایجاد این قانون میتواند سود خوبی را برای شما دریافت کند .
فرض کنید به جای یک شات اسپرسو ، یک لیوان لاته فروش کنید ! مبلغ بیشتر ، سود بیشتر و …. !
یا به جای یک برگر ساده با قیمت ۲۵/۰۰۰ ، یک چیزبرگر با قیمت ۳۵/۰۰۰ را به مشتری بفروشید .
حال فرض کنید این جریان در قالب یک رقابت بین نیروهای سالن و یا صندقداران شما در جریان باشد .
میتوانید یک بستر جایزه برای نیرو های خود تعیین کنید !
به طور مثال در طی یک هفته ، ۵ آیتم پر سود منوی خود را انتخاب کنید .
در پایان هفته هر نیرو که بیشترین سفارش را از این ۵ آیتم درسافت کرده باشد ، جایزه تعیین شده را از شما دریافت خواهد کرد !
با کمی خلاقیت میتوانید حتی این بازی را جذابتر کنید !

به اشتراک گذاری پست

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *