تبلیغات سنتی

تبلیغات سنتی

تبلیغات سنتی




اکثر کافه ها و رستوران ها به دنبال تبلیغات جدید و آنلاین میگردند .
ما تمام متد های تبلیغات را از ارزانترین راه تا گرانترین راه مفید میدانیم و استقبال میکنیم .
اما وقتی  برخی از سیستم هایی که با مشکل فروش روبه رو هستند برای مشاوره به سمت ما می آیند ٬
متوجه نبودن هیچگونه تبلیغات سنتی در سیستم آن ها میشویم .
حال با خود میگویید منظور ما از تبلیغات سنتی چیست ؟

تبلیغات سنتی

  • داشتن تابلو بزرگ دم درب
  • استفاده از تراکت های محلی
  • بسته بندی با نام سیستم شما

فرض کنید شما آدرس یک کافه را از دوست خود گرفتید ٬ اما پلاک دقیق آن را نمیدانید .
در خیابان ها به دنبال  آن کافه میگردید ‌٬دریغ از اینکه بدانید کافه در جلوی شماست اما هیچ تابلو
و نشانه در دیدگاهی ندارد .
پس در مرحله اول خود را جای مشتری قرار دهید ٬‌ بهترین راه را برای دیده شدن پیدا کنید .
ممکن است تابلوی بزرگ ٬‌ آویز چند تکه تابلو و یا هر چیز دیگری جلب توجه کند ! در برخی سیستم
هایی که کافه و یا رستوران شما در طبقات بالایی یا پایینی قرار دارند ٬‌باید با تابلو هایی در راه پله
و یا آسانسور ٬ مشتریان را به سمت کافه خود بکشانید .

از پخش تراکت های محلی غافل نشوید ! این روش سنتی بسیار میتواند در دیده شدن شما موثر باشد .
میتوانید در تراکت ها تخفیف هایی را به مشتریان اعلام کنید تا بتوانید آن هارا برای وارد شدن به سیستم
خود ٬ تشویق کنید .

اگر سیستم بیرون بر دارید ٬‌هیچگاه از ظروف بیرون بری که نشانه ٬ لوگو ‌٬ شماره تماس  و مشخصات شما
بر روی آن ها ثبت نشده اند ‌٬ استفاده نکیند ! این روش یک تبلیغ غیر مستقم برای شما خواهد بود .
باید توجه کنید که نو آوری در شکل و طرح این گونه بسته بندی ها به دیدن شدن بیشتر شما منجر
خواهد شد .




 

به اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *