ماهیت سیستم کاری

ماهیت سیستم

ماهیت سیستم کاری




بیرون بر یا سالن ؟

در طی ۳ سال گذشته ٬ با توجه گرانی غیرقابل توجیه قیمت ملک ٬ متراژ اکثر سیستم ها کمتر شده و همچنین اعداد
پرداختی اجاره بالا رفته است .
حال مجبوریم از این فضای کم ٬‌حداکثر استفاده را داشته باشیم .
برخی از سیستم ها برای داشتن فروش بیشتر در فضای داخلی کوچک خود ۲ الی ۳ عدد میز چیده اند و همچنین فضای بیرون را
با تعدادی میز و صندلی مناسب برای پذیرایی ازمشتریان ٬‌ترتیب دیده اند .
این نوع چیدمان یک سری مشکلات را برای شما به وجود می آورد که ممکن است شما را دچار نارضایتی هایی از سوی مشتریان کند !

مشکلات احتمالی

ساعات شلوغی کار خود را تصور کنید ٬ مشتریانی که در داخل نشسته اند و در رفت و آمد شلوغی شما غذای خود
را میل میکنند ٬ در نظر بگیرد . حال خود را جای آن ها بگذارید . باز هم به آن سیستم برمیگردید ؟
ماهیت سیتسم خود را مشخص کنید . اگر یک سیستم بیرون بر هستید ٬ مانند یک سیستم بیون بر عمل کنید .
اجازه ندهید مشتریان  شاهد اشتباهات شما که ممکن است  در ساعات شلوغی رخ بدهند ٬ باشند .
همیشه فیش های بیرون بر و داخل سالن را با رنگ جداگانه چاپ کنید ! نوشته های روی فیش ها اثری ندارند .
حواستان به درخواست های مشتری برای تغییرات جزیی در سفارششان باشد .
خیارشور کم و سس بیشتر و ….. !!!  میخواهم ساندویچ من نصف شود ….. !!!
لباس فرم افرادی که مسوول قسمت بیرون بر هستند را با رنگی جداگانه متمایز کنید .
در این صورت مشتریان میدانند باید پیگیری سفارش خود را از چه شخصی جویا باشند .
اگر سفارش بیرون بر است باید تمام سفاشات مشتری را قلم به قلم به آن ها داخل کیسه و چک شده
تحویل دهید . سفارش های سالن را قلم به قلم بر سر میز آن ها ببرید …
مشتریان شما ٬ شما را میبینند !!




 

به اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *