راه هایی برای افزایش رضایت مدیران کافه(قسمت دوم)

راه هایی برای افزایش رضایت مدیران کافه(قسمت دوم)

۲ . مدیران کارهای زیادی برای انجام دادن دارند.

بدیهی است که مدیر کافه  نسبت به مدیرانی که در دیگر کسب و کار ها مشغول به فعالیت هستند کارهای بیشتری برای انجام دادن دارند.

مدیریت کافه  در بسیاری از موارد مجبور است در یک شیفت کاری بیش از ۱۲ ساعت کار کند.

برنامه ریزی برای کافه  ، زمان بندی کارمندان ، مدیریت حقوق و دستمزد  صحبت با مشتریان ناراضی تنها بخشی از وظایف سنگین مدیریت کافه است.

در سال ۱۹۸۶ میلادی دانشگاه کورنل مطالعه ای را با عنوان زیر انجام داد :

” چرا مدیران کافه حاضر می شوند کافه ای که در آن مشغول به کار هستند را ترک کنند ؟”

در این مطالعه علت اصلی ترک محل کار توسط مدیران کافه بررسی شد و دلایلی نیز ارائه گردید.

متاسفانه بیشتر دلایل در زمان حال نیز وجود دارد. در این مطالعه کاهش رضایت شغلی به عنوان مهم ترین عامل مطرح شده بود و کارشناسان اعلام کردند ،

که کاهش تعهد به کافه و در نهایت ترک کافه توسط مدیر از عوامل بعدی مرتبط با آن محسوب می شود.

چرا ادامه حضور مدیر رستوران حیاتی است؟

بقای مدیر کافه و ادامه فعالیت او با موفقیت کافه و افزایش بازده او ارتباط مستقیمی دارد. آن طور که در گزارش ۲۰۱۷ مرکز تحقیقاتی Gallup اعلام شد ،

عدم تعامل مدیران ارشد کافه از جمله مواردی محسوب می شود که بیشترین آسیب را به کارکنان کافه

و موفقیت کسب و کار کافه وارد می کند و در نهایت کاهش رضایتمندی کارکنان را هم به دنبال دارد.

مشارکت مستقیم با مدیریت کافه می تواند بر مشارکت هرچه بیشتر کارکنان تاثیر بگذارد.

این مرکز مطالعاتی از مشارکت یاد شده به عنوان (( اثر آبشاری )) یاد می کند

و ارتباط میان این دو نیروی قوی برای موفقیت هرچه بیشتر کافه را در این مساله می داند.

این مطلب ادامه دارد با ما همراه باشید …

به اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *