رستوران موفق (قسمت دوم)

رستوران موفق

رستوران موفق (قسمت دوم)




مشخصات رستوران موفق

  1. توجه به اصول بهداشتی
  2. قیمت مناسب
  3. کارکنان مودب
  4. نور کافی و مناسب
  5. حضور  مسوول رستوران در کنار مشتریان
  6. آشپزخانه قابل روییت
  7. تهویه مناسب
  8. تناسب در پرس های غذایی

حضور  مسوول رستوران در کنار مشتریان

در هر رستورانی نظم کاری باعث وجود یک دلگرمی میان کارکنان خواهد شد . این نظم و دلگرمی یک حس
بی نظیر را به مشتریان شما منتقل میکند . در مواقع بروز هرگونه مشکلی وجود شما باعث میشود مشکلات
به بهترین نحو رفع شوند . پس همیشه در سیستم یک مدیر داخلی مسلط به امور داشته باشید .

آشپزخانه قابل روییت

دیدن طبخ غذای خود توسط آشپزها و یا باریستا ها میتواند بسیار جذاب باشد . همواره به این نکته اشاره کرده ایم
که در مدت زمان آماده شدن غذای مشتری ٬‌سر آن هارا به یک نحو گرم کنید !! دیدن روش آشپزی شما میتواند یک
راه حل مناسب باشد . به یاد داشته باشید که مشتریان نباید تمام مراحل طبخ به طور مثال یک همبرگر را مشاهده کنند .
ممکن است نکات بهداشتی و یا حتی رسپی خاصی وجود داشته باشد که دیده شدن از سمت مشتری جالب نباشد .
اما صدا و رایحه طبخ میتواند بسیار جذاب باشد .

تهویه مناسب سیستم

قبلا در این باره مفصل توضیح داده شده است .
اینجا کلیک کنید

تناسب در پرس های غذایی

یکی از مواردی که خیلی از سیستم های غذایی به آن توجه نمیکنند ٬ میزان پرس غذایی شماست .
این موضوع را باید قبول کنیم که اکثر مردم امروزه به تناسب اندام و سلامت خود اهمیت میدهند .
در یک بازه زمانی به مانده های غذایی مشتریان توجه کنید !‌خیلی پس ماند میبنید ؟! پس حجم پرس
غذای شما زیاد است . آن را کم کنید ! با این کار میتوانید از قیمت آیتم های منوی خود نیز کم کنید !
و اما بلعکس ! اگر حجم غذای شما در قیاس با قیمت کم است ! با با توجه به قیمت منوی خود یک
پرس مناسب بر سر میز مشتری بگذارید ! این تناسب قیمت و حجم رضایت خوبی را برای شما و
مشتریان شما به ارمغان خواهد اورد .




 

به اشتراک گذاری پست

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *