راه هایی برای افزایش رضایت مدیران کافه(قسمت چهارم)

راه هایی برای افزایش رضایت مدیران کافه(قسمت چهارم)

۲٫     به مدیر کافه کمک کنید که یک رهبر واقعی باشد

برای آنکه بتوانید کافه خود را به موفقیت برسانید و درآمد بیشتری از این مجموعه کسب کنید

فقط به یک مدیر نیاز ندارید. شما در اصل یک رهبر کارآمد برای پیشبرد اهداف کافه نیاز دارید.

شما به عنوان صاحب کافه نیازمند آن هستید تا برای شناخت خط قرمزها، نیازهای مشتریان،

سود و زیان، بهبود شرایط کسب و کار و… یک رهبر کارآمد در اختیار داشته باشید که به همه بخش ها مسلط باشد.

اگر می توانید به مدیر کافه کمک کنید تا تصمیمات کاری بهتر بگیرد.

حتما این کار را انجام دهید و در زمینه های دیگر از جمله بررسی موجودی، وظایف کارکنان، عملکرد مجموعه،

تهیه غذا و… نیز همکاری های لازم را با او انجام دهید.

همه این اقدامات کمک می کند تا مدیر برای ماندن و ادامه همکاری با کافه شما دلایل بیشتری داشته باشد.

جلسات کاری منظم را سازماندهی کنید و سعی کنید این جلسات بین مدیر، صاحب کافه و کارکنان کافه برگزار شود.

شما با این کار می توانید استراتژی های بهتر را برای کافه خود در نظر بگیرید و کارکنان را در جهت توسعه کسب و کار خود تربیت کنید.

به مدیریت کافه خود نشان دهید که چگونه به کمک آن ها می توانید موانع را پشت سر بگذارید و به اهداف خود برسید.

بنابراین آن ها از اهداف شما به خوبی مطلع می شوند و خود را برای رسیدن به این اهداف آماده می کنند.

در مجموع این مساله را همواره به خاطر داشته باشید که مدیریت کافه مهمترین رکن در کافه شماست و حضور یک مدیر خوب و با لیاقت حیاتی است.

شما هرگز نباید مدیر خود را از دست بدهید و به این نکته توجه داشته باشید که اگر این اتفاق صورت پذیرد باید هزینه زیادی صرف کنید تا یک مدیر جدید جایگزین شود.

به اشتراک گذاری پست

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *